Budowanie efektywnego zespołu pracowniczego

Cel szkolenia
Dzięki poznaniu swoich mocnych i słabych stron uczestnicy szkolenia poznają własny styl kierowania zespołem co pozwoli na podniesienie efektywności pracy.
Adresaci
  • Osoby zarządzające na różnych szczeblach organizacji
  • Osoby przygotowywane do objęcia stanowisk zarządzających pracownikami
  • Wszystkie osoby zainteresowane rozwojem osobistym w obszarze kompetencji managerskich
Korzyści dla pracownika
  • Zrozumienie dynamiki tworzenia zespołu i nabycie umiejętności jej wykorzystania podczas budowania zespołu
  • Poznanie swojej roli w zespole (mocne i słabe strony)
  • Poznanie techniki wzrostu efektywności pracy
  • Rozwinięcie umiejętności kierowania zespołem i delegowania zadań
Korzyści dla firmy
  • Wzrost efektywności pracy
  • Rozwój kompetencji managerskich kadry zarządzającej
  • Zwiększenie efektywności zarządzania poprzez budowanie zaufania i autorytetu
  • Integracja zespołu w celu zrealizowania wspólnego celu
Program szkolenia
  1. Grupa a zespół – jak z grupy ludzi stać się zespołem?
  2. Proces tworzenia zespołu
  3. Jakie elementy muszą wystąpić żeby stworzyć zespół?
  4. Korzyści pracy zespołowej
  5. Zagrożenia, których należy pamiętać pracując w zespole
  6. Autodiagnoza mojej roli w zespole
  7. Jak dobrać odpowiednich członków zespołu?

FORMULARZ KONTAKTOWY
Pytanie

Wyrażam zgodę wobec KDR Kształcenie Doskonalenie Rozwój Marlena Adamska:

*na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu kontaktowym na potrzeby zorganizowania szkolenia, bądź udzielenia informacji na temat wyżej wymienionego szkolenia zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od KDR Kształcenie Doskonalenie Rozwój Marlena Adamska drogą elektroniczną na wskazany powyżej adres elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030), informacji dotyczących tego szkolenia.

*Pola oznaczone gwiazdką są polami obowiązkowymi.