Motywacja pracowników ze szczególnym uwzględnieniem motywatorów niefinansowych
Cel szkolenia
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie motywować pracowników i współpracowników.Wypracowując techniki automotywacji nauczą się osiągać założone cele osobiste i zawodowe.
Adresaci
|
|
|
|
- Zapoznanie się z technikami motywacji
- Umiejętność budowania relacji z pracownikiem z uwzględnieniem dbania o jego podstawowe potrzeby
- Zwiększenie motywacji do realizowania wyznaczonych celów
- Wzmocnienie więzi pracowników z firmą
- Wzrost zaangażowania
- Kształtowanie postaw pracowników, przynoszących wymierne efekty dla firmy
- Zmniejszenie fluktuacji kadr i stabilność firmy
- Stworzenie przyjaznego wizerunku firmy dbającej o pracownika (employer branding)
- Fakty i mity dotyczące motywacji
- Pojęcie motywacji
- Motywacja zewnętrzna a wewnętrzna
- Co wpływa na motywację pracowników a co działa demotywująco?
- Kiedy motywacja jest skuteczna?
- Poznanie potrzeb pracownika jako klucz do skutecznego motywowania pracownika
- Praktyczne zastosowanie piramidy potrzeb Maslowa
- Pozapłacowe czynniki motywacyjne
- Zarządzanie wiekiem pracownika w motywacji: pokolenie X, Y, Z
- Automotywacja – jak zmotywować samego siebie do działania